perjantai 1. elokuuta 2014

Miten rakennetaan suhde?

Onneksi olen löytänyt nettideittailun. Arkielämässä olen hieman huono uusiin ihmisiin tutustumaan, mutta netti sopii introvertille luonteelleni tosi hyvin. Vaikka nettideittailu toisinaan turhauttavalta tuntuukin, niin kyllä sieltä kuitenkin välillä treffejä poikii. Joten ei ongelmaa siinä, etteikö treffailemaan pääsisi.

Mutta... mitenkäs sen jälkeen sitten?

Kun tapaillaan, niin miten siitä lähteä viemään suhdetta syvemmälle tasolle? Kuinka muutaa se muuksikin, kuin kaverilliseksi tapailuksi? Minulla ei ole oikein hajuakaan ja pelkään, että teen sen vuoksi tässä asiassa pahimmat virheeni. Minun kanssani halutaan aina olla vaan kavereita, kun muiden kanssa tapailu muuttuu ”vakavaksi”. Olenko minä liian varovainen ja kenties etäinenkin omasta luonteestani ja kokemattomuudestani johtuen?

Tai kyllähän minä sen tiedän, että ei tässä muuta ihmeempää kuin tapaillaan ihmisiä rauhassa katsoen mihin homma johtaa. Ja nimen omaan RAUHASSA ilman erityisempiä paineita sille asettaen. Mutta kun aiempien treffikumppaneiden kanssa on ollut hetken aikaa ettemme ole nähneet ja sen jälkeen olen saanut niitä viestejä jossa kerrotaan löytyneen jonkun ”vakavamman”, niin siitä syystä minulla on hieman epävarma tunne aina satunnaisen tapailun aikana.

Tämä on nyt ajankohtainen asia, kun on taas erään naisen kanssa treffailua menossa. Ja minua todella TODELLA jännittää tämä, sen verran mukava ja mielenkiintoisen oloinen tyttö on nyt kyseessä. Ja huomennahan ne taas treffitkin olisi tiedossa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti