tiistai 12. elokuuta 2014

Antoisa viikko nettideittailua

Tunnustan. Saatan viettää joskus tuntikausiakin treffipalstoja selaten. Ja joskus on ajanjaksoja, jolloin seuranhakupalstoilla tulee pyörittyä päivittäin. Mutta heti jos minulla on treffailua jonkun naisen kanssa meneillään, niin treffipalstat unohtuvat välittömästi! En ole kiinnostunut uusia ehdokkaita etsimään, vaan haluan katsoa aina yhden kerrallaan loppuun.

Ja koska äsken oli eräs mielenkiintoinen tapaus kiikarissa, niin ei olekaan hetkeen tullut nettitreffipalstoille kirjauduttua. Mutta hän sanoi “ei”, ja viime viikolla taas palasin netin tarjontaa tutkimaan. Muutamalle naiselle viestiä laitoin, yhden kanssa muutamat viestit vaihdettiin ja sovittiin alustavasti treffit! Tämäpä kävi yllättävän nopeasti, koska yleensä sitä saa viestiä heitellä kymmenille naisille.

Mutta vielä yllättävämpää oli se, että lisäksi yksi nainen lähestyi minua itse ensiksi viestillä! Ja sen jälkeen vielä toinenkin! Mitä ihmettä? Tämähän ihan hämmentää :) Koko tämän vuoden mittaisen nettideittailuni aikana ainoastaan yksi nainen oli aiemmin ensiksi keskustelun aloitttanut. Mutta toisaalta olenkin ollut suurimman osan tästä ajasta kuvattomana. Ja monestiko itse olen kuvattomia profiileja lähestynyt? Ehkä vain muutaman kerrran. En ole sen varaan laskenutkaan, että kukaan nainen minulle ensiksi viestittelisi.  Mutta olen kuitenkin profiiliini tehnyt huolellisesti siitä syystä, että kun laitan jollekin naiselle viestiä ja hän ehkä klikkaa minun profiiliini, niin siellä lukisi muutakin kuin “Olen tällainen ihan perus mukava ja huumorintajuinen mies.”

Hyvin antoisa oli siis kulunut viikko nettideittailun osalta aiempiin kokemuksiin verrattuna. Mutta tosiaan olenkin nyt ekoja kertoja kunnolla kuvallisella profiililla liikenteessä ja kaipa se selittää miksi on hieman tuottoisampaa tämä homma. Kuvattomalla profiililla en kyllä ikinä enää nettideittailua harrasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti