maanantai 4. elokuuta 2014

Ehkä ei kannata kuitenkaan heti luovuttaa

Koska tarkemmin ottaen tämä nainen sanoi eronneensa vasta ja se juttu on kuulemma vielä vähän auki. Siitä syystä hän ottaa vielä varovaisesti ja meidän jutustamme ei ehkä tämän takia mitään vakavampaa tule.

Eikä varmasti tulekaan, jos minä otan ajatusmallin: "Äh, niinpä tietysti. Pitihän se arvata, että tässä taas näin kävi." Ja harmitellen jättäisin haaveilun tästä tytöstä unholaan ja suuntaisin katseeni kokonaan uusille apajille.

Ymmärrettävästi hän on varovainen ja epävarma, mutta ei hän siis kuitenkaan täysin tätä meidän hommaamme tyrmännyt. Hän vain varoitteli mikä on tilanne, mutta totesi kyllä meillä synkanneen niin hyvin, että haluaa jatkaa kaveripohjalta tapailua.

Ja minustakin meillä TODELLA on synkannut. Tällä kertaa kyllä tuntuu kemiat harvinaisen hyvin kohtaavan. Joten enkö minä olisi tyhmä, jos tähän luovuttaisin? Eiköhän yritetä taas "treffejä" sopia heti perään ja jatketaan tutustumista, vaikka välttämättä meidän juttumme ei siis sen syvemmälle lähdekään kulkemaan. Mutta vielä huonommin se lähtee, jos tähän luovutan!

Vastasin tähän tytön viestiin samoin kuin aiemmissakin tapauksissa: "Kiitos kun kerroit ja tottakai kaveripohjalta on mukavaa jatkaa." Mutta pitäisikö minun seuraavalla tapaamisella mainita, että hän on kyllä niin mukava tyttö, että minulla siis on kiinnostusta häntä kohtaan muutenkin kuin kaveripohjalta, mutta toki tiedän ja ymmärrän hänen tilanteensa. Vai mitä minun kannattaisi tehdä? Nyt otattaisin mielelläni neuvoja vastaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti